Need some help? 😨
🤑 Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Socialframe kun je veilig betalen met ApplePay, iDEAL, Bancontact, Mastercard, Paypal, Visa en natuurlijk achteraf betalen met Klarna!
📍 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, je ontvangt een verzendingsbevestiging met een trackingnummer via de e-mail zodra wij jouw pakketje hebben verzonden.
🚚 Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?
Bestellingen voor 15:00 worden de zelfde werkdag op de post gezet bij PostNL. Daarom heb je in Nederland en België jouw pakketje vaak al de volgende dag in huis! Let er wel op dat er met drukke periodes de levertijd van PostNL kan oplopen.
⛳ Waar wordt mijn Socialframe gemaakt?
Integendeel tot andere aanbieders maken wij jouw Socialframe wel gewoon zelf in Nederland met eigen hoogwaardige UV printers waar mee jou product het beste uit de verf komt.
❌ Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem hiervoor contact met ons op.
🔙 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja en nee. Net als alle webshops zijn ook aankopen bij Socialframe gebonden aan de wet ‘Kopen op afstand’. Bij socialframe.nl geldt het recht van retour echter alleen op producten waaraan geen maatwerk is verricht.
Veel van onze producten worden op aanvraag (bestelling) geproduceerd met een door jou aangegeven tekst (eigen invoer) of foto. Daardoor zijn de meeste producten uitgesloten van de wet ‘Kopen op afstand’ en dus uitgesloten van dit retourrecht.
😞 MIJN BESTELLING IS DEFECT GELEVERD!
Neem hiervoor contact met ons op.
🖊️ Kan ik mijn eigen layout laten ontwerpen?
Heb je een idee? Of wil je een frame op maat gemaakt? Alles is mogelijk! Neem hiervoor contact met ons op.
Kom je er niet uit en/of nog vragen?
Stuur ons een appje (+316 30 60 27 01) of stel ze rechstonder in de live-chat!