Na je bestelling krijg je per e-mail een bestelbevestiging. In deze mail staat het bestelnummer, het product/de producten die zijn besteld en het totaalbedrag van de bestelling. Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een link waarin het trackingnummer van je bestelling wordt vermeld. Met dat trackingnummer kan je je bestelling volgen op de site van de vervoerder.
Met uitzondering van de XL frames past het pakketje door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven, lekker handig! ideaal dus als cadeautje voor een vriend of vriendin.
Besteld voor 15:00 | Nederland & België (PostNL) | Duitsland (DPD) |
---|---|---|
Maandag | Dinsdag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Maandag |
Vrijdag | Zaterdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag | Dinsdag |
Bestellingen na 15:00 worden de volgende werkdag verwerkt
LET OP MET UITZONDERINGEN VAN FEESTDAGEN KAN HET LANGER DUREN
📍 Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, je ontvangt een verzendingsbevestiging met een trackingnummer via de e-mail zodra wij jouw pakketje hebben verzonden.
🚚 Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?
Bestellingen voor 15:00 worden de zelfde werkdag op de post gezet bij PostNL. Daarom heb je in Nederland en België altijd jouw pakketje de volgende dag in huis! Let op met drukke dagen dan kan het langer duren bij PostNL.
⛳ Waar wordt mijn Socialframe gemaakt?
Integendeel tot andere aanbieders maken wij jouw Socialframe wel met eigen productie in Nederland! Daarom ontvang jij altijd jouw bestelling de volgende dag!
❌ Kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem hiervoor contact met ons op.
😞 MIJN BESTELLING IS DEFECT GELEVERD!
Neem hiervoor contact met ons op.
Kom je er niet uit?
Stuur ons een appje (+316 30 602 701) of klik hier!