Verzending

Na je bestelling krijg je per e-mail een bestelbevestiging. In deze mail staat het bestelnummer, het product/de producten die zijn besteld en het totaalbedrag van de bestelling. Zodra we je bestelling verzenden, sturen we je een e-mail met een link waarin het trackingnummer van je bestelling wordt vermeld. Met dat trackingnummer kan je je bestelling volgen op de site van de vervoerder.

 

Met uitzondering van de XL frames past het pakketje door de brievenbus, je hoeft er dus niet voor thuis te blijven, lekker handig! ideaal dus als cadeautje voor een vriend of vriendin.

Besteld voor 12:00 Nederland & België (PostNL)  Duitsland (DPD)
Maandag Dinsdag Dinsdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Zaterdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag
Zondag Dinsdag Dinsdag
Bestellingen na 12:00 worden de volgende werkdag verwerkt
LET OP MET UITZONDERINGEN VAN FEESTDAGEN EN/OF DRUKKE DAGEN BIJ POST NL KAN HET LANGER DUREN
Ja, je ontvangt een verzendingsbevestiging met een trackingnummer via de e-mail zodra wij jouw pakketje hebben verzonden.
Bestellingen voor 12:00 worden de zelfde werkdag op de post gezet bij PostNL. Daarom heb je in Nederland en België vaak al joouw pakketje de volgende dag in huis! Let op met drukke dagen dan kan het langer duren bij PostNL.
Integendeel tot andere aanbieders maken wij jouw Socialframe wel met eigen productie in Nederland! 
Neem hiervoor contact met ons op via de live-chat Whatsapp, of stuur een mail naar klantenservice@socialframe.nl
Neem hiervoor contact met ons op via de live-chat Whatsapp, of stuur een mail naar klantenservice@socialframe.nl